Pupil van de week

Pupil van de week bij de wedstrijd:

10

0

Kogelvangers 1 speelt aankomende zaterdag tegen de nog ongeslagen koploper Krabbendijke 1.
Het elftal uit de gelijknamige plaats heeft 14 wedstrijden in winst omgezet en 3 wedstrijden gelijkgespeeld.
Kogelvangers wist het uit in Krabbendijke het de tricolores nog erg moeilijk te maken, maar uiteindelijk werd er met 1-0 verloren. Een kopbal van Edgar van der Giesen werd in de laatste minuut van de lijn gehaald.

Kogelvangers heeft de laatste 2 wedstrijden niet echt indruk kunnen maken, bij beide wedstrijden werd uiteindelijk toch nog een punt gepakt. Hierdoor staat Kogelvangers in de druk bezochte middenmoot, zodat de groenwitten nog naar boven maar ook naar onder moeten kijken!

De pupil van de week van dit weekend is Quinten Kooi.
De 10 jarige Quinten speelt bij Jo11-1, daar kan hij zowel als back en als middenvelder uit de voeten!
Hij wordt getraind door André van Slooten en Reinier Broer.
Hij zit in groep 7 van de Singel en is erg sportief, maar het liefst voetbalt of tennist hij.
Het liefst uit hij een lekker stuk biefstuk, zijn favoriete kleur is blauw en ooit wil hij het liefst voor Feyenoord spelen!
Zijn favoriete speler van Kogelvangers is 1ste elftal spits en Quinten zijn overbuurman: Jorn Moerland.
Quinten denkt dat het een spannende wedstrijd wordt met veel doelpunten, maar Kogelvangers wint uiteindelijk met 3-2!

Wij wensen Quinten een hele leuke middag toe!

Overzicht pupillen van de week
Datum Pupil van de week
30 mrt t/m 03 apr 2018 Quinten Kooi (Kogelvangers 1 - Krabbendijke 1)

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!