Sponsor worden?

Onze visie op sponsoring

Voetbalvereniging Kogelvangers is een voetbalvereniging met ruim 250 leden en een belangrijke schakel in het leven van veel Willemstadters. Niet voor niets zeggen wij: Kogelvangers, sinds 1946 de trots van Willemstad!

De vereniging ambieert dat iedere voetballer de mogelijkheid krijgt op zijn of haar eigen niveau te spelen en wil ze de daarbij behorende training en begeleiding optimaal verzorgen. Onze teams kunnen zich zonder de steun van sponsors niet verder ontwikkelen. De belangrijkste mogelijkheden die onze club uw bedrijf kan bieden bij het tonen van uw maatschappelijke betrokkenheid bij sport op een rij:

Bordsponsor

Rondom het hoofdveld is er nog ruimte voor uw reclame-uitingen aan het Willemtadse publiek, en bezoekende ‘uit’supporters.

Tenuesponsor en/of tassponsor

Als tenuesponsor van een Kogelvangersteam is uw bedrijf vertegenwoordigt in heel West-Brabant en delen van de Drechtsteden en Zeeland. Onze teams dragen de prachtige groen-witte tenues met uw bedrijfsnaam met trots in zowel thuis- als uitwedstrijden. Ook bestaat de mogelijkheid om tassponsor te worden. Elke speler draagt uw logo op zijn of haar persoonlijke voetbaltas.

Hoofdsponsor

Artiflex is vanaf het seizoen 2017 – 2018 de hoofdsponsor van Kogelvangers. Deze hoofdsponsor heeft onder meer het exclusieve recht op reclame op de voorzijde van het shirt van het eerste elftal. Verder heeft de hoofdsponsor recht op een aantal prominente naamsvermeldingen op ons sportpark en website.

Sponsoring jeugdteams

Trots zijn wij op Camping Bovensluis die sinds het seizoen 2011-2012 hoofdsponsor is van onze jeugdafdeling. Deze sponsoring geeft recht op plaatsing van het logo op de achterzijde van elk shirt van onze jeugdteams. Uiteraard kunt u ook sponsor worden van één van de talentvolle of recreatieve jeugdteams van Kogelvangers. Met bijna 10 jeugdteams heeft Kogelvangers een bloeiende jeugdafdeling. Verschillende bedrijven kiezen er bewust voor om juist een bijdrage te leveren aan de jeugdteams. Onder meer Handelsbanken (D1) en Doedijns International (C1) maken gebruik van deze mogelijkheid van sponsoring, waarbij zij deze jeugdelftallen onder meer van een tenue voorzien.

(Jeugd)toernooien

De sponsor is naamgever van het evenement, krijgt publiciteit via de aankondiging op de posters, op de site en bij de prijsuitreiking. Ook kan via het plaatsen van vlaggen of borden extra aandacht aan de sponsor worden besteed tijdens het evenement. Bij de grotere evenementen richt ook de regionale pers zijn aandacht op uw toernooi.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!