Lid worden?

Indien niet van toepassing vul nvt in

Hierbij geef ik akkoord voor automatische incasso door de op uw doorgegeven bankrekening.

Onze club kan niet bestaan zonder vrijwilligers. Zou je je als speler (of ouder/vezorger van een speler) willen inzetten voor Kogelvangers? Op welk gebied?

Bij onze vereniging is een gedragsreglement van kracht. Indien je je aanmeld als lid van v.v. Kogelvangers, dan geven het lid en/of eventuele ouders/verzorgers daarmee aan dat zij kennis hebben genomen van dit reglement en dat zij zich daaraan zullen houden. Je vind het gedragsreglement onder "onze club" op onze website.

Het rekeningnummer van vvkogelvangers is:

NL88 RABO 0346725844

Heeft u vragen over het lidmaatschap of de vragen over de ledenadministratie? Stuur een mail naar [email protected]

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!