Voorbeschouwing

Aankomende zaterdag speelt Kogelvangers de derby tegen de Tricolores uit Klundert! Bij een overwinning doen de manschappen van Brian Roquas goede zaken. Vol voor de 1ste overwinning op de Willemsch Veste dus!
.
Klundert: Onze gasten van v.v. Klundert hebben een vergelijkbare seizoenstart als Kogelvangers. In de beker werd gemakkelijk gewonnen van 2 laagvliegers DVO’60 (zat 4C) en DIOZ (zon 4B), maar ook van v.v. Hoeven die was gedegradeerd uit de 2de klasse zondag. In de 1ste competitiewedstrijd won Klundert thuis van Seolto met 3-1, uit in Tholen moesten ze hun meerdere erkennen in de vroege koploper. Aan Kogelvangers de taak om o.a. spits Loïc Luzolo en aanvoerder Grace Kitenge aan banden te leggen.
.
Historie: In het verleden zijn er veel hete potjes ‘uitgevochten’ in Willemstad tussen deze buren. Waarschijnlijk een stuk meer dan die bij de auteur bekend zijn. In ieder geval was het vorig jaar weer voor het eerst sinds lange tijd dat de clubs elkaar in competitieverband ontmoeten. Er zat daarvoor maar liefst 10(!) jaar tussen, tussen 2004/05 en 2008/09 werd de derby 5x gespeeld waarin Kogelvangers maar 1x wist te winnen (04/05), doelpuntenmaker die wedstrijd was Erik van der Giesen. 1-0. Vorig jaar werd hij dus ook gespeeld, in een slechte wedstrijd net na Sinterklaas zorgde Daan Oudhof, na een cadeautje van oud-Kogelvanger Stefan de Ruiter, voor 3 belangrijke punten. 2-1.
.
Kogelvangers: Onze groenwitten hebben hun verlies tegen Halsteren weg kunnen poetsen. Ook al was het niveau van de wedstrijd ver ondermaats werd er wel gewonnen. Resultaat telt, maar trainer Brian Roquas zal niet tevreden zijn met de manier hoe er werd gespeeld. Dit zal hij zaterdag tegen Klundert anders willen zien, ook al gelden er in derby’s altijd andere wetten. Kan de opvallende topscoorder Sven Moerland weer belangrijk zijn? Of kunnen Youri van Laarhoven, Jos Knook en Koen Knook hun oude club dit weekend pijn doen? Kom het zaterdag vanaf 14:30 zien op de Willemsch Veste! #hupgroenwit #zaterdag3B

Kogelvangers 1 - Halsteren 1

Aanwezig

12:30 uur

Kleedkamer

Wordt gespeeld op veld

Hoofdveld 1

Wedstrijd-nummer

Anoniem

Sportpark Rulewave Willemsch Veste
Grintweg 1
4797SZ WILLEMSTAD NB

Toon routebeschrijving

Stand verloop

Laatste wedstrijden van het thuisteam:

Datum Wedstrijd
20 apr 2024 Vrederust 1 - Kogelvangers 1 co 3 - 1
13 apr 2024 Kogelvangers 1 - DVV '09 1 co 2 - 8
06 apr 2024 Krabbendijke 1 - Kogelvangers 1 co 2 - 0
23 mrt 2024 Kogelvangers 1 - Klundert 1 co 0 - 1
16 mrt 2024 Internos 1 - Kogelvangers 1 co 1 - 3

Laatste wedstrijden van het uitteam:

Datum Wedstrijd
20 apr 2024 Halsteren 1 - Prinsenland 1 co 1 - 1
13 apr 2024 Stellendam 1 - Halsteren 1 co 4 - 4
06 apr 2024 Halsteren 1 - Bruse Boys 1 co 4 - 0
30 mrt 2024 Halsteren 1 - Jonge Spartaan, de 1 co 3 - 1
16 mrt 2024 Vrederust 1 - Halsteren 1 co 1 - 2

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!